School tomorrow

Så var sommarlovet över. Det har verkligen gått jättefort och tänka sig att jag redan har varit här i 15 dagar. Tiden går verkligen jättefort. Jag har inte haft så mycket för mig de senaste dagarna, jag har varit hemma och tittat på film och busat runt med Matthew, Daniel och Matthews kompis Blake.
Idag har jag gjort iordning en pärm som jag kommer att behöva ha i skolan och så har vi varit på walmart och jag köpte en väska som kan vara bra att ha i skolan. Där köpte vi även popcorn chicken, det var gott och smakade nästan som chicken nuggets. När vi kom hem så gjorde jag swedish meatballs, de smakade väl helt okej men inte som mammas. De tyckte att det var goda.
Så imorgon börjar skolan, det ska bli roligt men är ändå nervös. Jag känner ju inte en ända som går i min årskurs, den ända som jag känner på hela skolan är Matthew, sen har jag ju träffat några av Matthews kompisar. Jag måste i alla fall gå upp vid 6, kommer att vara död. Idag gick jag för den delen upp vid 12. Hoppas att dagen imorgon kommer att bli bra.





Mina köttbullar


Nu måste jag snart gå o lägga mig, om jag ska orka gå upp imorgon.

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Christelle

Lycka till i skolan =D

2010-08-12 @ 08:35:18
Postat av: Eva

Lycka till Josse!

2010-08-12 @ 09:05:22
Postat av: Anonym

Köttbullarna ser ju kanongoda ut =D Nästan som om jag hade gjort dem ;)

Lycka till i skolan!

Kram mamma

2010-08-12 @ 09:40:29
Postat av: nellie

Hoppas det går bra i skolan!

saknar dig tjejen!

puss <3

2010-08-12 @ 11:41:12
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var dom lika goda som mina = SCAN?

Lycka till i skolan. Spännande!!



Kramar från pappa

2010-08-12 @ 12:19:45
Postat av: Anonym

Var dom lika goda som mina = SCAN?

Lycka till i skolan. Spännande!!



Kramar från pappa

2010-08-12 @ 12:21:59
Postat av: erika <3

lycka till gumman :D puss <33

2010-08-12 @ 21:21:57
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0