Shopping

Har varit och shoppat massor med kläder för skolan idag, eftersom vi har dresscode och man får inte ha på sig vilka kläder man vill. Så jag var tvungen att handla nya grejer eftersom de flesta av de kläder som jag har inte är "rätt" kläder. Det var jag, Jodie, Carley och Carleys kompis Leslie som åkte iväg till Trussville, där det finns lite mera affärer. Vi gick i alla möjliga affärer så som rue 21, american eagle m.m.
Jag kan ju säga att jag hittade ganska mycket kläder som jag tyckte om, som jag också köpte. Själv tycker jag att jag spenderade ganska "för" mycket pengar. Men jag får se det som att jag verkligen behövde kläder för skolan, så det är okej.

Ha det gött!!







Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men vad trevligt :) Vad är det för dresscode? :)

2010-08-08 @ 21:13:32
Postat av: Erika♥

gud va jobbigt att dom typ har regler på va man får ha för kläder på sej ;P

miss u<333

2010-08-09 @ 10:36:30
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: Erika♥

gud va jobbigt att dom typ har regler på va man får ha för kläder på sej ;P

miss u<333

2010-08-09 @ 10:36:38
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0