The vampire sucks

Dagen har spenderats i skolan med test i historia och engelskan. Får väl hoppas att det gick bra, då det var multiple choice. Sedan har jag också fått läxor över helgen i matten, historian, engelskan och anatomin. Jättekul att sitta o göra läxor på helgen. Men det ska bli skönt med helg nu, få sova ut lite och inte behöva gå upp så himla tidigt. Just nu är jag så trött så allt känns typ snurrigt runt mig.
Nu har jag precis kommit hem från bion. Det var jag, Matthew, Daniel, Carley och hennes kompis Leslie som gick o kolla på "the vampire sucks", det var väl inte den bästa film som jag sätt men den var rolig, så den var helt klart godkänd.
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, men vi får väl se.

kramisar



Kommentarer
Postat av: Anette Forsling

Hej Josefine, Nu var det länge sen jag skrev något på din blogg. Har jobbat ett antal veckor, flickornas fotboll har kommit igång igen, så du kanske förstår att det är fullt upp. Tjejerna fortsätter att vinna sina matcher. Häromdagen tvålade Joy och kompisarna till Linköping Kenty med 2-1. Helt ok.



Det är kul att läsa hur du har det. Förstår att det blir viss hemlängtan ibland, men det känns ändå som dagarna rullar på med både den ena och andra roliga aktiviteten. Och värdfamiljen låter ju riktigt toppen. Vad skönt att det ordnades sig så bra till slut.



Ha det gott Over there. Alla på Granstigen hälsar till dig!



Kram Anette F

2010-08-24 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0