ESPN

Hejsan!!
Så idag har jag varit i skolan som alla andra dagar. Det går väl helt okej, jag har exam i amerikansk historia på fredag, kan ju säga att det inte är det lättaste. Men som tur är så har jag kunninga värdföräldrar som hjälper mig. Just det, jag hade också ett test i amerikansk historia vilket jag fick 8/10 på. Vilket jag var nöjd med, men man fick ju ha med sig sina anteckningar som man hade gjort.
Jag har även haft hemlängtan, men det känns bättre nu som tur är. Jodie och Ted har stötat mig så det har blivit bättre, de har varit så snälla. Kan ju säga att jag trivs jättebra hos dem.
Idag har jag även varit med i amerikansk tv, ESPN!!! De visade från när vi var på fan day och jag syntes, så gjorde också Matthew och Ted.
Den 28 augusti så ska jag åka o rock climbing med de andra utbytesstudenterna.
I helgen spelade jag american football  med Matthew, Daniel, Matthews kompis och Ted, kan ju säga att jag inte riktigt fattar allt men det gick väll hyfsat för att vara första gången.
Nu har jag inte så mycket mer att berätta, förutom att jag saknar er.


HW- Ni är nu medlemmar i mitt band "Swedenpower" o mamma du är min producer


Kan ni se mig????

BYE!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Rock stjärna, tv-kändis, vart ska detta sluta? och jag är bara liiiite avis på bergsklättringen =D Hoppas det blir kul!

Du är världsbäst - glöm aldrig det!

Kramisar /the producer

2010-08-19 @ 08:24:09
Postat av: Hedvig

Swedenpower måste vara ett jädra bra band!!

är de du som är längst till vänster i bilden?? Hoppas du har de bra! Du är saknad här hemma :D mega pussar

2010-08-19 @ 14:47:19
Postat av: nellie

Asfränt band ju! :)

du är inte lite saknad josefin! hoppas du har det bäst, puss&kram <3

2010-08-19 @ 19:08:32
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/
Postat av: erika <3

uhh de bästa bandet som finns ;)

saknar dej i skolan o på bussen gmn<3 puss&kram<3

2010-08-22 @ 18:58:15
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: erika <3

uhh bästa bandet jue ;)

saknar dej på bussen o i skolan gmn<3 puss&kram<3

2010-08-22 @ 18:59:03
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0