football game

Ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag, men som sagt gör jag inte så mycket om dagarna förutom att vara i skolan. Och det flytter på där. Sedan när  jag kommer hem har jag homework.
I onsdags efter skolan så åkte vi till Palisades Park, där man kan kolla på utsikten över liten del av Alabama. Det var kul att se en ny sak. Det finns lite filmer från det på facebook.
Idag har jag även varit på pep rally, det var roligt. Det var cheerleaders som gjorde sina trix och så satt alla footballs spelare i mitten. Man kände stämningen! Men kan ju berätta en kul sak som hände innan. Jo jag skulle lämna mina saker i mitt skåp, har aldrig lyckats få upp det, men denna gång fick jag hjälp. Hon visade mig hur man skulle göra och så, så tillslut lyckades vi få upp skåpet. Så jag låser det, då frågar hon mig om jag kan koden. Och självklart så kunde jag inte det, så alla mina saker är fast i skåpet. Men det gick bra, hon hjälpte mig så tillslut så fick jag ut mina grejer.
Idag har jag även varit på min första high school football game, vi förlorade med 3 -17 (tror jag det blev). Men det var i alla fall roligt. Det var jag och Matthew som åkte in och tittade. Jag satt med några andra personer som är juniors, och det var hur roliga och så som helst. Det trodde inte på mig när jag sa att det var min första football game och sedan så satt de och berättade reglerna genom matchens gång. Det var i alla fall roligt, även om man inte tittade på matchen så mycket. Cheerleaderserna kastade i halvleken ut små footballar, och då bestämde de sig även för att de skulle fånga en till mig. Det slutade med att jag fick hem en football, som jag var tvungen att spara föralltid.
Och imorgon är det dags för rock climbing, det blir förhoppningsvis också roligt.

Just det en sak till, idag har jag varit här i en månad, det är sjukt vad fort tiden har gått. Känns som det inte var alls länge sedan som jag kom hit.


ALABAMA!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt vackra vyer!

Skönt att även du har lite vardag;) Det har vi gått om nu med jobb, skola, läxor ... sedan får man krydda med lite roligheter och jag tycker du verkar krydda på ganska bra=D

Ha det så gott och klättra lite åt mig också!

Puss och kram mamma

2010-08-28 @ 12:31:01
Postat av: Hannapanna

Spelar du nån fotboll själv då? :D

saknar dig !

2010-08-29 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0