one week

I söndags åkte jag, Ted (värdpappa), Matthew och Daniel hem till en annan utbytesstudent som bor här i närheten, asså på en del ställen finns det asfin utsikt, men jag hade ingen kamera med mig så jag får ta kort på det någon annan gång. Men i alla fall så åkte vi hem till henne för att hon fyllde år och det skulle vara en födelsedagsfest. Man kunde bada där men det visste inte vi så vi hade inte med oss några badkläder, men det gjorde inte så mycket då det var massor med folk i poolen. Det var jag och två utbytesstudenter där + deras värdfamilj och våran IEC med familj. Utbytesstudenterna var från Tyskland och Norge. De hade tydligen fått för sig att jag var från Tyskland, såå de blev lite chockade när jag sa att jag var från Sverige.
På kvällen spelade jag, Ted och mina värdbröder fotboll, det var roligt.
Igår åkte jag, Jodie, Matthew and Daniel till Locust Fork HS för att jag skulle välja mina ämnen. Kommer inte ihåg vad alla ämnen hette men jag återkommer näör jag fått mitt schema. Sedan kollade vi även runt i skolan, som består endast av en lång korridor med massor med skåp på sidorna. Men jag tror att detta kommer att bli bra, jag kommer i alla fall inte behöva gå vilse.
Sen åkte jag och Jodie till Wallmart för att handla mat och lite skolgrejer till mig. Jag kan säga att jag just nu är väldigt fattig, jag har 1$ kvar. Men sedan har jag ju inte fått tillbaka pengarna från försäckringen för mitt försenade bagage. Fast vi ska åka och ta ut mer pengar idag.
Så idag har jag varit här i en vecka. Tiden har gått hur fort som helst, jag kan inte tro att jag varit här i en vecka redan. Men jag trivs här, min värdfamilj är så snälla och de bryr sig om mig.

Ha det bäst!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

2010-08-04 @ 01:10:34
Postat av: Linnea

Va kul o läsa!!! Du är såå cool!! Kram kusinen med stort k

2010-08-04 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0