J-Rock

Jag var tvungen att gå upp jätte tidigt idag bara för att vi skulle till skolan och få våra scheman. Jag skulle vara där vid 9 och Matthew vid 11. När vi väl kom till min fick vi stå i en liten kö och vänte på att få komma in. Väl där inne fick vi vårt schema och sedan skåp och sedan kunde vi åka hem. Det tog fem minuter och det som skulle ta 45 minuter.
Vi orkade inte vänta där så vi åkte tillbaka. På vägen tillbaka ser vi en jättestor orm som ringlade över vägen och ner i ett hål som fanns i ett träd hos några människor, den ska tydligen vara giftig så jag tycker synd om de människorna som bor där. Vi köpte frukost på McDonalds och åkte och åt den på Teds jobb, jag kan säga att jag tyckte iinte att frukosten var speciellt god, men det gick att äta. Sedan åkte vi tillbaka till skolan för att det nu var Matthews tur.
På eftermiddagen åkte vi hem till Laura för att bada i deras pool, vattnet är fortfarande lika varmt, så man kan ligga i, i flera timmar. Men vi hade sällskap av Carly, Carlys kompis, Mike (hennes pappa), Brody (hennes bror) och Laura och Ashleigh. Det roliga är att de inte riktigt vet hur man uttalar mitt namn så de tycker att jag ska skaffa ett enklare "namn" som de kan uttala. Så de kom Mike på att man ska kalla mig för J-Rock. Inte vet jag varför men han tyckte det lät grymt och sedan när man sagt det så ska man ha händerna i luften och säga "woop woop". Det är faktiskt roligt att göra det men jag tror inte att jag vill göra det i skolan, vilket han tycker.
Och nu har jag precis kommit in efter att ha sett på blixtrar, de var faktiskt coolt och häftigt. Hela himlen lystes upp och man kunde se allt.


Mitt schema:
1 per - Child Development
2 per - Human anatomy
3 per - US History
4 per - Algebra 2 w/trig
5 per - Eng
6 per - Food and Nutrition
7 per - Study Hall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0