CHRISTMAS BREAK!!!

Tjenare allesammans!!
I onsdags så skulle vi ha våra första exams men skolan blev inställd på grund av att det var is på vägarna, så då kunde jag sova. Men nu behöver vi dock gå tillbaka till skolan en annan dag bara för att vi missade en dag som vi inte skulle gjort något på. Men de positiva nyheterna är att vi inte behöver göra om de testen utan alla får 95 på de testen, kan ju säga att jag blev hur glad som helst eftersom de test som jag missade var historia!!!, Engelska!! och Algebra!!! Jippi och extra glad är jag för att jag fick 95 i historia för jag trodde verkligen att det var det ämnet som skulle vara svårast.
Torsdags så hade jag exams i child development och anatomy, tror dock säga att jag tror att det gick ganska bra på dem. Men den dagen var så tråkig då typ alla elever checked out så jag var nästan ensam men alla lärare. Och vi gjorde ingenting eller i 6th period så tog jag hand om en lossas bebis som vi efter jullovet ska få ta hem och ta hand om!!
Idag tog jag food nutrition exam gick väl helt okay tror jag efter det hände inte mycket förutom att vi fick sitta i lunchrummet i typ 3 timmar och titta på lite filmer och så och jag kan ju säga att de männniskorna som jag satt men var en anning konstiiga, men men det var helt okay.
Och nu har jag varit på basket match. JVG, JVB och VB vann men VG förlorade dock. Haha och jag och några andra gick helt crazy när VB spelade, det var hur kul som helst.
MEN NU HAR JAG JULLOV!!  Jullov det är sjukt hur fort tiden går, snart är det julafton!!

Kommentarer
Postat av: Nora

Haha, vad skönt för dig att slippa testerna!;) Hoppas du får ett jättebra jullov! God Jul, Kramar

2010-12-18 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0