Happy Birthday to Me

Även om det är en dag sent så tar jag och säger Happy Birthday till mig!!
Blev på morgonen väckt av Jodie och Judy som sjöng Happy Birthday, även om de inte brukar sjunga så gjorde de det för mig bara för att jag har berättat att det är så jag gör hemma i Sverige. Det tycker jag var riktigt gulligt av dem. Fick mina paket, fick bl.a. örhängen, berlock (till pandora armbandet), godis, vantar och lite andra saker.
Sedan så åkte jag, Ted, Matthew, Daniel and Judy till kyrkan, Jodie åkte till jobbet. Och det slutade med att Matthew and Daniel skrev upp mig så jag ska vara med och spela en ängel i en pjäs, fast de ska också vara med i pjäsen.
Sedan så åkte vi och hämtade Jil så hon fick komma hem till mig för första gången.
Vi åt mat och så fick jag en tårta, allt var väldigt gott.
Vid 4.30 så gick Jodie, Judy, jag och Jil över till våran granne som hade ett christmas party. Jag och Jil var de yngsta, de har haft detta party i 20 år, Jil och jag bara, haha vi var inte ens födda då.
Hon hade i alla fall verkligen coola julgrannar, han hade fyra fyllda med dekorationer.
Men där så åt vi och sedan så spelade vi dirty santa, man fick ett nummer och sedan fick man ta ett paket från mitten eller ta någon annans paket. Det var roligt, och alla ville att man skulle stjäla.
Min tårta!!
Mina saker som jag fick med mig hem.
En av alla grannar, om ni kan se så är det iskristaller i den, hon sa att det tog två timmar att bara sätta upp dem.
Ha det bra!!
Och föresten tack morfar för kortet som du skickade till mig, blev jätte glad!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken bra födelsedag du verkar ha haft josse!!! Kul att du får användning för pandora-armbandet med :D vad fick du för berlock????? :D Vad kul du verkar ha det!! Jag bli jättejätteavis ska du veta!!!! Bästaste kusin-josefin är du !! :D kram din största:P äldsta kusin Linnéa som saknar att krama dig :D

2010-12-07 @ 09:05:37
URL: http://twogirlsinaussie.blogg.se/
Postat av: Christelle

Nice fördelsedag asså ;)

2010-12-07 @ 15:07:17
Postat av: Christelle

födelsedag*

2010-12-07 @ 15:07:49
Postat av: Anonym

Vilken härlig födelsedag du verkar ha haft:D

Nu ser jag att våran julgran ligger i lä när det gäller mycket dekorationer!

Ha det gott!

kram mamma

2010-12-07 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0