Happy New Year

Så nu är det 2011 i Sverige men själv har jag ca 6 h och 20 min kvar innan det nya året börjar. Under detta år har det hänt så många bra saker, jag har upplevt så många saker och jag har träffat nya människor, jag får hoppas på att 2011 kommer att bli åtminstonde lika bra som det har varit i år. I allafall if´dag har det varit bra väder, imorse var det varmt. åtminstonde 20 grader, så jag satt ute och njöt av solen.
Jag har ju inte uppdaterat sedan förra veckan, men veckan har varit bra. Jag har bland annat klippt håret. Har varit och shoppat. Spelat basket m.m.
Jag hoppas att erat år har varit bra och att detta år kommer att bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ett hastigt slut på Skypen så ett riktigt Gott Nytt År på dig =D

Kram mamma

2011-01-01 @ 10:33:12
Postat av: Sofia i Rimforsa ;)

Gott nytt år Josse! :)

2011-01-01 @ 15:22:13
Postat av: erika♥

GOTT NYTT ÅR!!!! :D <333

2011-01-01 @ 21:28:21
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0