It's snowing in Alabama

Sista veckan nu innan jullovet, tiden går så fort. Jag har varit här i nästan fem månader det är halva mitt år. Det känns som det inte alls var länge sedan som jag sa hej då till alla där hemma eller nästa missade flyget i Chicago eller kom hit och såg min familj här för först gången. Trodde aldrig tiden kunde gå så fort. Jag saknar alla där hemma men när jag kommer hem så kommer jag sakna alla här.
Hur som helst, denna vecka kommer jag at ha exams i alla ämnen, hoppas det kommer att gå bra. Det kommer vara som ett test på allt som vi har gjort denna semester. Menmen.
I helgen har jag varit hemma hos Jil, vi var med Pam för vi åkte och handlade julklappar och så. Hittade lite saker men får väl kolla om jag kan hitta något mer.Spenderade natten hos Jil då vi idag var tvungna att åka till ett ställe och träffa Amy, hon jobbar i Boston. Hon verkar trevligt, hon visste en hel del om oss men vi visste inget om henne.
Kändes dock lite onödigt, trodde det skulle vara fler utbytesstudenter där men det visade sig att det var jag, Jil, Rubina, Kai och Frederico + en annan från tyskland. Vi käkade och sedan åkte vi hem. Men maten var i allafall god.
Men nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova.
Och just det idag har det typ snöat hela dagen. Tycker det är så coolt! haha. Men det smälte så det finns inget på marken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med alla testen!

Kram mamma

2010-12-16 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0