Thanksgiving, Black friday...

Ledsen för mycket dålig uppdatering

Torsdag (Thanksgiving)- Dagen då man ska vara tacksam för saker som man har. Jag är tacksam för min familj som stöttar mig och låter mig uppleva allt detta, tacksam för mina underbara vänner som jag pratar med ibland och som saknar mig, tacksam för min värd familj som får mig att känna  mig som en i familjen och jag kan helt enkelt säga att de är den bästa värd familjen ever!!
I alla fall vi fick besök av Teds mamma och pappa och bror med familj samt Tyler. Vi åt mestadels av tiden. Det fanns turkey, green bean cassorole, turkey dressing, corn bread, mashed potato samt andra saker. När vi ätit oss mätta så pratade man mest och sedan så åkte  de hem.
Fick på kvällen en julstrumpa som vi deckorerade sedan var det på tiden att gå och lägga sig om man skulle orka gå upp tidigt på morgonen nästa dag för black friday.
Fredag (Black friday) Blev väckt runt 3 någon gång för då var det dags att sätta på sig kläder och sedan sätta sig i bilen och åka och shoppa. Daniel och Ted och Teds föräldrar åkte till walmart och stog i kö i över 5 timmar för att få sina tv apparater. Jag, Jodie and Matthew åkte istället och shoppade andra saker så som kläder, köpte lite saker dock var de inte på rea. Jag var trött den dagen kan jag ju säga. Just det Alabama spelade mot Auburn denna dag med, det är like den största matchen. Tråkigt nog förlorade Alabama!
Lördag: Åkte och tittade när mitt basketlag hade sin andra dag av tournament. vi förlorade dock denna match med.
Denna vecka så körde vi match i tisdags och vi vann, wohoo äntligen.
I torsdags så gick jag, Daniel and Jodie till en jul parad, det var roligt men väldigt kallt. Några kastade godis och andra kastade gosedjur. Efter det så åkte vi och hämtade Jodies mamma som har flugit från Oregon här, hon verkar vara väldigt snäll.
Hade även match igår (fredag) mot susan moore borta. Vi tog bussen direkt efter skolan vid 3, det var en skolbuss full med basketspelare både killar och tjejer både varsity och JV + några cheerleaders och våra coacher.
Tittade på alla matcher, kan fortfarande inte spela men kan troligtvis göra det nästa vecka. Det positiva var att alla lag vann, wohoo. Sedan så tog några bussen hem. Jag kom hem till huset när klocken nästan var 10. Kan ju säga att det var en lång dag.
Min vecka har verkligen varit en bra vecka!!!!
Nu längtar jag tills söndag för då är det min födelsedag!!! Jippi!
Have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0