Alabama

Så nu är den långa flygresan över och jag har landat!! Flygresan gick väl bra förutom att mitt bagage är borta, så jag har typ inga kläder eller någonting här. Men jag hoppas att jag får tillbaka min väska snart!! Och bara för att jag gick runt och letade efter min väska på flygplatsen i Chicago så var jag nära på att missa planet som skulle ta mig till Birmingham. Det var precis att jag kom på. Jag fick springa runt över hela flygplatsen då min gate låg på andra sidan och sedan när jag kom fram dit så visar det säg att de har bytt gate och då var det bara att springa tillbaka, jag blev jätte svettig.

Just nu sitter jag i köket hemma hos min värdfamil och äter tårta och kollar runt på datorn. Matthew och Daniel sitter också här och håller på med sina datorer.
Huset är jätte fint, mitt rum också och sängen är jätte mjuk.

Ha det bra hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: HEDVIG

2010-07-28 @ 15:26:32
Postat av: Hedvig

Härligt att du kom fram och att du överlevde flygresan! Otur bara att bagaget försvann. Hoppas du har de bra! pussar o kramar

2010-07-28 @ 15:29:34
Postat av: Anette Forsling

Hej Jossan, vad skönt att du kom, låter dock som det blev lite stressigt där ett tag. Trist med bagaget, men det ordnar sig. Snart har du dina grejor. Kram från Rimforsa.

2010-07-28 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0