Hejdå fest för släkten

Så idag har mina släktingar varit här, det var jätte roligt att träffa alla innan man åker iväg. Men vi hade roligt, vi åt mat, jag spelade lite spel med kusinerna och så hade mamma fixat en tipspromenad som handlade om mig och om USA. De flesta frågor kunde jag men endel var faktiskt svårare. Och vem vann? Jo det gjorde såklart jag, och morfar som var i mitt lag.

Men imorgon så beger jag mig upp till Stockholm för jag åker så tidigt på morgonen på tisdagen så vi ska sova på hotell. Flygresan kommer att ta 21 timmar och 23 minuter om allt går som det ska. Hur ska jag klara det, kommer bli så uttråkad, men jag ska försöka sova lite på planet så kanske tiden går fortare.
Jag kommer komma fram till Birmingham klockan 04.18 (svensk tid), snacka om att jag kommer att vara trött.



Mitt fina armband (med en fyrklöver på)som var en av sakerna som jag fick
Armbandet med en fyrklöver,  som jag fick av mina kusiner 


Kusinerna är samlade - visst är vi starka!!



Kommentarer
Postat av: nellie

svar: Jag vet inte hur vi ska klara oss, men vi får prata mycket på skype och läsa varandras bloggar så kanske vi klarar oss någorlunda!? <3

2010-07-25 @ 22:28:14
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/
Postat av: erika <3

asså ja kommer sakna dej jätte mkt<3 hur ska ja klara dag utan dej?? vi får snacka på scype, maila o läsa bloggar så håller vi kontakten me varan:D

ja o nellie kommer stå utanför ditt hus när du kommer hem beredda att åka moppe till gungan o flumma runt ;)hihi

pusspuss<333

2010-07-26 @ 00:52:18
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0