Hejsan

Jag har fortfarande inte fatt mitt bagage, men nu har vi i alla fall lyckats spara det! Det ar positivt. Det kommer att komma hit pa fredag. Sa eftersom jag inte har mitt bagage sa har vi varit och handlat klader och lite hygien artiklar. Jag kopte 2 shorts, 2 trojor och lite underklader. Jag har aven varit pa Wallmart, det ar stort och har typ allt.
Daniel har skjutsat mig pa fyrhjulingen, jag skulle kora den men da fick vi besok av Teds syster Laura och hennes dotter. De akte hit for att de ville traffa mig. Och imorgon ska vi troligen aka hem till dem for att bada. Sa det blir trevligt.
Har ar det varmt, typ Thailands varme, det ar skont att inte behova frysa men det ar jobbigt att ga omkring utomhus. Jag kakade glass och den smalte direkt, sa jag fick ata smalt glass.

Ni kommer att fa se bilder harifran nar jag far tillbaka min dator. Den har inget batteri och jag kan inte ladda den eftersom att sladden inte passar. Sa ni kommer troligtvis att fa bilder pa fredag eller nagon gang i helgen eller nar jag orkar ladda upp bilder.

Gud vilka trakiga inlagg jag gor men det far ni leva med.

Ha det bast!!


Kommentarer
Postat av: Anette Forsling

Hej Jossan, absolut inte tråkiga inlägg - jättekul att höra hur du har det. Men vad jag skulle vilja be om, är en liten presentation av personerna nu nämner. Vem är Daniel (son i huset?), Ted (Far i huset??



Kram ANette och övriga i familjen

2010-07-29 @ 17:04:24
Postat av: Anonym

2010-07-29 @ 17:04:58
Postat av: nellie

svar: hihi:) saknar dig massor med josse! älskar dig gumman!!

2010-07-30 @ 12:10:12
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0