Yesterday

Igar var jag och hemma hos Teds (vardpappa) syster Laura hela dagen och badade i deras pool. Det var varmt bade pa land och i vattnet. Jag tror aldrig jag har badat i en sa varm pool forut, till och med du mamma skulle kunnat bada hur lange som helst. Det var riktigt bra vader igar i alla fall pa dagen, blev lite rod i ansiktet men de har lagt sig nu. Det var i alla fall jatteskont. Vi softade och lekte i poolen och sa fick jag lara dem lite svenska ord, de hade lite problem med uttalet, samt forsoka lara dem hur man uttalar mitt namn,de har lite problem med det ocksa men det blir battre for varje dag som gar.
Igar kvall spelade jag, Matthew och Daniel (vardbroder) Wii, jag var grym tycker jag. Det var riktigt roligt och nagot som jag vill gora igen. Jag somnade direkt nar jag gick och la mig, har fortfarande jetlag och det kanns som att man ar trott hela tiden, det ar inte roligt, men det gar nog over snart..

Idag tror jag vi ska aka hem till Teds foraldrar pa BBQ, da kommer jag att fa traffa stora delar av slakten sa det blir roligt.

En sak till, idag ska jag fa mitt bagage sa da kommer jag att anvanda min egna dator och sa kommer jag att ha lite mera klader att valja mellan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med att till och med jag skulle kunna bada? Jag badar väl alltid =D

Du vet ju att jag är född på fel plats bara - det är ju i ett Thailandsklimat jag kommer till rätta.

Kramisar mamma

2010-08-01 @ 13:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0