En vinst och två förluster.

Nu kommer inlägget om min vecka.
I måndags så var det en lång dag i skolan, gick på bussen 6.45AM och kom hem igen runt 9.00PM. Men det berodde på att jag hade min första basketmatch, vilket vi dock förlorade. Våran coach var inte så glad över det men han vill ju att det ska gå bra för oss. Fick lite speltid men inte så mycket och efter matchen så sa coachen att hon tyckte att jag gjorde bra ifrån mig för att det var min första match. Glad blev jag då!!  Sen så åkte jag hem, och när vi väl är hemma så kommer korkade jag på att jag glömt min notebook i skolan så vi va tvungna att åka tillbaka.
Nästa dag hade vi match igen vilket vi förlorade också. Men jag fick i alla fall lite mer speltid än jag fick på måndagen. Efter det så åkte vi till en funeral, kändes väl lite konstigt att åka dit när man aldrig hade träffat honom eller något men det var väl lite sorgligt ändå.
Onsdag var en vanlig dag i skolan.
I torsdag så kände jag mick dock inte så bra, ont i halsen och allt. Men jag gick till skolan ändå. Jag gick till och med på träningen efter skolan men det kanske jag inte skulle ha gjort då jag på kvällen sen hade feber. Men om jag inte skulle tränat så skulle jag inte kunnat spela matchen som de hade på fredagen.
Men det kunde jag ju inte göra ändå då jag fortfarande inte kände mig bra, hörde i alla fall att vi vann!!!! Tråkigt nog missade jag en snake show som de hade i skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!! Det kommer fler matcher och det blir säkert mera speltid ju mer du tränar och kommer in i basketens underbara värld =D

Kram mamma

2010-11-20 @ 23:08:59
Postat av: Joysis

Hej jossan:) jag saknar dig, o det kommer kännas konstigt att fira nyår, påsk o midsommar utan dig, men det ska nog gå bra ;)

I dag ( 2010-11-21 ) ska jag o familjen åka hem till er och hälsa på messie er kattunge o det ska bli jättekul:D



Många kramar Joy<3

2010-11-21 @ 12:44:25
Postat av: Joy

Och föressten, Krya på dig o det kommer säkert gå bra nästa match:) ska hälla tummarna att in vinner nästa match;)



Svenska kramar Från Joy;)

2010-11-21 @ 12:46:20
Postat av: erika♥

tråk att du är sjuk gumman men du behövde ju inte smitta mej lixom :P ja vill ju oxå spela basket ;) hehe

krya!!! =D

puuuuuss♥♥♥

2010-11-21 @ 21:21:24
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0