LångLedigt

Nu har jag långledigt, skönt med lite uppehåll så att man kan sova mera.
I tisdags spenderade jag största delen av dagen i skolan, först vanlig skola, sedan basket och sedan Meet Hornets vilket är att de presenterade alla basketspelare och cheerleaders och sedan så körde vi även en match mot varann. Första gången som jag körde match med publik, nervös var jag väl lite. Men man sa efter att jag gjorde att bra jobb, vet dock inte om jag tror på det.
På måndag är det min första riktiga match, nervös?? JA!!
Idag så ska vi till gallerian och så ska vi sedan åka till Birmingham och se en staty och imorgon blir det the zoo!!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Christelle

Lycka till på matchen Josse =)

Jag e säker på att det kommer att gå jätte bra ... ;)

Puss o kram

2010-11-11 @ 19:55:55
Postat av: Anonym

Jag förstår om du är nervös men gör som du gör på fotbollsmatcherna - bara kööör!!! Framåt och utan att tveka. Jag är säker på att det kommer att gå bra. Kämpa och gör så gott du kan, mera kan ingen begära!

Ha det gott!

Kramar mamma

2010-11-11 @ 20:50:12
Postat av: Erika (:

lycka till på matchen :D

de kommer att gå jätte bra!

pussss<33

2010-11-11 @ 21:30:34
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag vet att du ärvt din mors armbågar, så det kommer gå bra...

2010-11-12 @ 12:33:56
Postat av: Anonym

Hej Josse,

Kul att läsa din blogg.

Det kommer gå kanon bra för dig med basket, precis som det går med fotbollen!



Ha det gott!

Kram FD tränar´n Victoria Nyberg

2010-11-17 @ 14:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0