My week

Okej det var ett tag sedan jag uppdaterade senast men nu kommer det.
Förra veckan var det halloween, vi åkte till Oneonta och gick trick or treat. Eller egentligen så gick man utanför affärer och sådant och så delade de ut godis. För har hört att här kan endel människor stoppa in nålar och sådant in i godis eller frukt, eller istället för godis så kan det vara droger som det förklätt till godis, så det är säkrare att gå där en att gå till olika hus. Ted, Daniel och jag rolled våran grannes hus, vilket var roligt, alltid lika kul att göra det.
På söndagen åkte vi till kyrkan igen, för att Matthew and Daniel var tvugna att träna till någon pjäs som de ska framföra.
Sedan var det måndag och skola som vanligt. Efter skolan var det basketball, känner mig jätteduktig som tränar två timmar varje dag. Det är väl ganska kul men fortfarande svårt och så med alla komplicerade spelsätt som de har, känner mig inte direkt jättebra när jag spelar med varsity laget.
Jag spelade med junior varsity mot 7th and 8th graders, vilket var roligt då man för en gång skull kunde känna sig lite duktig, fick även betröm från coachen.
Och inte denna måndag men nästa måndag så har jag min första match, vet inte hur mycket jag kommer att få spela men det kommer även att bli lite kul.
I veckan så åkte jag och Jodie och köpte kläder och skor till mig, roligt att ha lite nya kläder att börja välja mellan, de ända som saknas är en vinterjacka nu när temperaturen börjar gå ner mot 0an. Förra veckan kunde ,man vara ute men shorts och en tröja, det kan man inte denna vecka.
Fick även en hel lista med basket grejer som jag kunde  beställa. vilket jag gjorde.
Imorgon kanske vi ska till en parad som det ska ha, hoppas så för de vore kul.
Och nästa vecka så har vi kort veck, 3 dagar tror jag.
Veckan efter det är hel vecka och veckan efter det är det kort vecka igen, 2 dagar.
Jag tror det var i princip allt jag har att berätta!! (Bilder kanske kommer senare då jag fortfarande har dem i kameran)
Hoppas att eran vecka har varit riktigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0