Galleria, Vulcan and the zooo

Så igår så var jag i gallerian nästan hela dagen och gick och kollade runt i massor med butiker, hittade lite saker så som en vinterjacka och så lite andra saker. Det var i alla fall roligt att gå runt där.
Idag så åkte vi till the zoo och gick runt där och tittade på de olika djuren, trevlig men jag tror jag tycker Kolmården är bätttre. Men det var i alla fall roligt att gå runt där, vi tog även ett tåg som de hade där och åkte runt och tittade lite där. Skulle dock ha valt ett annat par skor, mina fötter gör ont och jag tror jag fick skavsår. När vi varit är ett antal timmar så åkte vi upp och tittade på the vulcan, som är en staty. Vi åkte upp i en hiss och tittade på utsikten av Birmingham! Det var ganska cooolt, vi var högt upp och man kunde se genom "golvet" som de hade där uppe.
En mycket vacker giraff
Åker tåg
De hade massor med olika fåglar
The Vulcan statue

Detta är lite av Birmingham
En bild från i tisdags
Min  torsdag och fredag har varit awesome!!!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte giraffer blå tunga??? Det har dem i alla fall på Kolmården :P Annars var giraffen väldigt söt:D

kram mamma

2010-11-13 @ 18:49:55
Postat av: erika♥

sötaste giraffen ever ;)

hur gick matchen?? :P

puss♥♥

2010-11-15 @ 14:54:05
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0