Turkey

I helgen åkte jag hem till Jil igen, det är så roligt att vara med henne för vi hittar alltid på galna saker. Vi hade i alla fall roligt. Vi åkte och åt på en resturang där jag också träffade Kims (Jils värdmammas) mamma och aunts. De var så trevlig så. Och det var roligt!! Och sedan gjorde vi en annan jätte rolig sak men jag kommer inte berätta om det nu. Och denna vecka gick jag bara 2 dagar i skolan för nu är det snart thanksgiving. Det vill bli så kul och jag är så excited.
Igår så körde vi en basket match igen men tyvärr så fick jag inte spela. På grund av att det är ett dumt papper som jag inte hade fyllt i. Så jag får inte spela tills jag har fyllt i det, och lämnat in det till skolan, fyllde i det idag. Egentligen så skulle jag inte ha fått spela matcherna innan heller men men. Jag har också tagit ett speciellt test i skolan som man måste ta om man ska spela någon sport. Konstigt konstigt! Men det var inte så svårt så-
Och idag har jag varit på ett tournament men jag kunde dock inte spela idag heller så jag fick bara sitta och kolla och det tråkiga var att vi förlorade med 9 poäng.
Och nu så har jag precis fixat en turkey med Ted den kommer säkert smaka super. Men den kommer inte att vara klar förräns om ca 3 timmar och 40 minuter.
Och i morgon så kommer det över lite gäster.
Och på fredag är det Black Friday då ska vi gå upp tidigt typ 3 på morgonen och åka å shoppa och då har affärerna reor. Så det ser jag fram emot.
Ni kommer att få höra mera när detta är över.
Och just det idag så plockade vi upp julgranen så nu börjar jul komma närmare.
Ha det bra!




'

Kommentarer
Postat av: Nora

Vad roligt att få uppleva en högtid som inte finns i Sverige, det blir nog både roligt och spännande! :)

Ha det bra!

Kramar

2010-11-25 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0