10/3/10

Så idag har jag varit i kyrkan för första gången. Det påminde faktiskt om Sveriges kyrka förutom att det var på engelska. De sjöng typ samma sånger som vi har, prästen snackar lite och så. Ted fick ställa sig och presentera mig för alla i kyrkan och sedan så bedde de för mig. Efter det så åkte vi och käkade på buffe, de hade massor att välja mellan och maten smakade gott så. Och jag smakade fried okra som jag hade lovat en på ambassaden att göra och jag kan säga att jag inte tyckte att det var särskilt gott.
Efter det så åkte vi hem och jag har chattat med Erika ganska så länge vilket var riktigt roligt. Snackade om massor saker. Samtidigt så var jag inne och sjöng till ABBA! Ted hade kopplat datorn till tvn så ljudet var jätte bra och så spelade han lite ABBA låtar och då sjöng jag med. Och så har jag käkat glass!!!!
Nästa vecka så är det en vanlig vecka men jag kommer bara att gå t.o.m onsdag då jag på torsdag ska åka upp till Washington D.C. That will be so much fun!!!!! Jag kommer att vara i Washington från den 7 - 11 oktober. Jag tror det kommer bli hur kul som helst.


Yesterday!!

Kommentarer
Postat av: erika <3

vilken mysig kväll vi hade igår! :D<3 det får vi göra om snart, det är ju perfekt när ja har sovmorron på måndagar ;)då kan vi snacka jätte länge :))

pusspådej gmn<333

2010-10-04 @ 14:38:49
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du fick möjlighet att besöka den Amerikanska kyrkan:) Tyvärr krockade det med våran skypetid :( och nästa vecka ska du till Washington. Härligt för dig men när ska du ha tid att "skypa" med din nyfikna mamma??? Saknar våran pratstund!

Puss och kram mamma

2010-10-04 @ 19:12:05
Postat av: Anonym

Postat av:

Kul att du fick möjlighet att besöka den Amerikanska kyrkan:) Tyvärr krockade det med våran skypetid :( och nästa vecka ska du till Washington. Härligt för dig men när ska du ha tid att "skypa" med din nyfikna mamma??? Saknar våran pratstund!

Puss och kram mamma



2010-10-04 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0