Basketball

Idag har jag varit i skolan och haft alla lektioner. Jag hade prov i child development, hoppas på att det gick bra!! Och sedan så vi en äcklig film i food nutrition, det var en film om drinking and driving. Man fick se ungdomar som hade antingen druckit och sedan kört bil eller 4hjuling eller någon som hade åkt med någon som druckit och sedan krockat. Jag tycker så synd om de ungdomarna. Man fick se när de höll på att borra i hjärnan och så, det var riktigt vidrigt.
Jag hade också min första basket träning idag, kom i tid o allt!! Det var väl ganska kul men kan ju säga att det var endel kompliserade övningar. Det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid basketen, haha!! Men jag ska träna på, så får vi se hur min framtid med basket ser ut :P
Nu är jag trött, vet inte riktigt vad för läxor jag har, men ska kolla igenom så få vi se vad jag måste göra.
Nu ska jag i alla fall gå o äta, mums!! är så hungrig!!

Have a great day!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att inte ha för höga krav på dig själv!!! Allt nytt är svårt i början - när man väl kommer in i sakerna så löser det sig ofta. Det gäller både skola, jobb och BASKET!

Ta hand om dig, ha kul - tusen kramar mamma

2010-10-20 @ 07:45:06
Postat av: erika <3

kul att du börjar spela basket :) då kan vi ju ta en match när du kommer hem ;) hihi

massor pussar o kramar<33

2010-10-20 @ 18:33:59
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0