Som det kan gå!!

Jaha så idag var det dags för första basket träningen. Jag så fram emot det ganska mycket, få röra lite på sig nu när mn slappat ganska länge. I alla fall vi hade ringt henne förra veckan och så och hon sa att det var bara att komma på måndag (idag) vid 5. Så jag gjorde mig iordning och vid 5 var jag där och då kommer hon och säger, you're late. Jag tänkte att hon kanske bara menade med några minuter eller så för de andra höll på att skjuta. Men det visade sig att jag var nästan 2 timmar sen, för träningen började inte vid 5 utan vid 3. Men jag fick skjuta lite och så sprang jag lite, inte mer och jag kan ju säga att jag var helt slut, haha skoja bara.
Men jag kommer nog att vara det när veckan är över, de har träning 3-5 efter skolan varje skoldag, haha men det kan vara bra att röra på sig lite. Så det var bara att ringa Ted igen och så kom han och hämtade mig igen.
Men imorgon ska jag vara redo och kämpa på!!
Skolan går annars bra, fick reda på att jag troligtvis ska få 96 i matten vilket är ett A!! Skolan flytter på med samma klasser varje dag och så, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Ha det bra, ni får nog en uppdatering imorgon om hur basket träningen var!!!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk, äntligen ska du få känna på basketens underbara värld!!!! Glöm inte att pappa betalar skorna ;)

Puss och kram

mamma f.d basketnörd

2010-10-19 @ 10:43:47
Postat av: erika <3

asså josse inte bra att komma försent första gången :) haha

pusspuss<33

2010-10-20 @ 18:36:38
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0