10/23/10

Jag kan verkligen inte komma på någon bra rubrik!!!!

Jag har sådan träningsvärk i vaderna från basketträningen. Jag hade fullt upp igår, först skola, sedan basket, sedan football game men Jil, Locust Fork at Springville.(Jills skola mot min) Jag som trodde att vi kanske kunde vinna denna gång då vi ledde med 7 -0 i halvlek. Men det slutade med att vi förlorade med 35 -7, sedan waffle house, sedan så åkte vi hem till en person och rolled his house och sedan åkte vi hem till Jil och efter ett tag gick vi och la oss. Jag var så trött hela tiden (nästan) men jag hade roligt också. På vägen hem till Jils från waffle house så stannade vi vid wallmart. När vi väl kommer hem så har Pam och hennes familj rolled Jils hem. Sedan så åkte jag, Jil och några andra personer och rolled en kille i deras skolas hem. Vi kastade upp toalettrular i träd och buskar och så satte vi sådant plastfolie mellan deras grind. Det var så roligt. Man fick vara försiktig så att de som bodde där inte skulle märka något. Vi gjorde ett riktigt bra jobb, jag skulle velat se deras miner när de så vad vi gjort, hahaa, detta är något vi får börja göra i Sverige.

Jag sov över hos Jil, men i morse så kom Jodie och hämtade upp mig och så åkte jag, Jodie, Matthew and Daniel till Hayden pumpkin patch. Vi gick runt där, tittade på djur, käkade pie och sedan så valde vi varsin pumpa som vi ska göra i ordning imorgon, jag skulle ta bilder hade jag tänkt men min kamera dog. Efter det åkte vi till Oneonta och gick runt där de hade en sak där som en marknad. Så vi gick runt och kollade där en stund och sedan åkte vi hem. Åkte till wallmart och till southeastern, Daniels skola. För de skulle ha någon typ av festival där, men jag stannade inte så länge. Vill gå och lägga mig snart, är så trött!!

Pratade även med kompisar idag via skype!! Det var så roligt att prata med dem!! De pratade även lite med Matthew. haha.
Ni är bäst!! <3


At the football game

Josse väljer pumpa!!
 
Vi med våra pumpor

Ha det bra!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka häftiga bilder med alla dessa stora oranga pumpor på marken!!

Hörs ikväll - kram mamma

2010-10-24 @ 13:29:40
Postat av: nellie

du är bäst josse! kul att prata med dig :D



och nu har vi fått bevis på att pumpor inte växer i träd ;) haha



puss<3

2010-10-24 @ 17:22:58
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/
Postat av: erika♥

meh josse du som sa att pumpor växer på träd :O ;)

haha

du är bara för bra du! :))<3

puss<333

2010-10-25 @ 19:12:52
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0