Tornado warning!!

Idag så fick vi gå hem från skolan vid 1.30 istället för 2.45, detta berodde på att det var storm och tornado varning. Så jag kom hem tidigare en vad jag brukar göra. Och alla efterskolan aktiviteter var inställda så jag hade ingen basket idag. Så istället för basket så har jag varit hemma och fixat min pumpa från i lördags. den ser asbra ut.
Egentligen hade vi inte behövt sluta tidigt för det blev ingen storm, eller det åskar och blixtrar och det har varit tornadovarning men det började inte förrän senare på kvällen. Och nu så åskar det och blixtrar massor, och högljutt.


 
me and my beautiful pumpkin


HAha


Tornado varning!!

Hoppas eran dag varit bra!

Kommentarer
Postat av: Christelle

oj tornado det låter häftigt ... ;)

vilken söt pumpa du har fixat, den e ju jätte snygg =)

du får fixa en till mig nästa år på halloween hehehe ;)



Ha det så bra.

Saknar dig...

2010-10-27 @ 21:58:13
Postat av: erika♥

hmm... tycker ja ser en likhet mellan dej o pumpan, är ni syskon...?? ;)

miss u bby!!!♥♥♥

2010-10-29 @ 10:11:00
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0