The homecoming game and more

Denna vecka har varit rolig, homecoming är faktiskt roligt och man kan känna the high school spirit. Många klär ut sig dock inte alla. Nörd dagen var rolig för det var verkligen de människor som såg ut som nördar. Det var två som hade kalsonger över deras huvud och som skulle påminna om kalsongryck. De hade verkligen gått för detta.
Som sagt så var homecoming en rolig och vi har haft olika aktiviteter varje dag. Och ogår så hade vi pep rally och denna var gång var det ute på the football field och inte inne i the gym. Det var roligare en de pep rallyn vi har, denna gång så gick alla in för det mer. De hade gjort skyltar och hade saker som låter riktigt högt. Och vi juniors gick in för det på riktigt mycket, vi skrek och hade oss. En upplevels som man inte upplever i Sverige.
I alla fall så har Rubina sovit här fredag tills idag, det var riktigt roligt. Vi gick till våran homecoming game som vi då förlorade med 56 - 0. Kan inte fatta att vi förlorade homecoming game. Sedan så tittad vi på film här hemma, the last song. Men vi såg inte hela för det slutade med att vi var så trötta. Jag tror att jag somna och Rubina sa att jag gjorde det.
Så idag har jag och Rubina kollat på film igen dock inte hela denna gång heller. Vi bakade kladdkaka vilket blev jätte gott. Efter det så gick vi ut och gick. Det var riktigt varmt ute även fast jag hade shorts. Vi gick runt lite här och pratade massor, på engelska, visst är vi duktiga!! Vi var ute i kanske 2,5 timmar, inte riktigt säker men det var något sådant. Var astörstig när jag tillbaka men sen gick jag ut och spelade lite basket med Matthew och Daniel. Sen åkte vi med Rubina till Oneonta för att det var någon bandtävling som de skulle titta på. Efter det åkte vi och hälsade på Jodie en liten stund och sen åkte vi hem och nu ska jag snart gå till vardagsrummet och titta på football. KOM IGEN ALABAMA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0