Football

Så igår åkte vi och tittade på football igen när Locust Fork HS mötte St. Clair County HS. Vi förlorade, vilket inte är bra då två av de andra utbytesstudenterna går i den skolan. menmen. När jag var det så fick jag en rolig fråga och det var om Sverige låg i Ryssland. Och så sa han att jag kunde få provköra hans truck om jag ville det.
Idag har jag inte gjort så mycket. Skypeade med Christelle en stund, trevligt att prata lite med henne igen. Sedan kollade jag lite på football när Alabama mötte Penn State. Var väll inte så jätte insatt i det men jag vet i alla fall att Alabama VANN!! Jag tror att de vann med 24 - 3.


Kommentarer
Postat av: Christelle

Det var trevligt att snacka med dig också ;)

miss u <3

2010-09-15 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0