Huddle house

Veckan i skolan har varit bra. Vi hade fotografering för the yearbook i onsdags, hoppas att jag ser skaplig ut på fotot. Veckan har gått ganska så fort. Hade ett test i historian idag som han inte hade berättat om, för de var tydligen så att någa personer från 7th period hade gjort honom sur, de lyssnade inte på honom eller något sådant så då fick alla klasser ha ett test på det idag.
Idag bjöd jag även några i skolan på djungelvrål och bilar, kan ju säga att ingen tyckte att djungelvrålen var gott medans de flesta tyckte att bilarna var goda. De var så roligt för de han bara stoppa in den i munnen innan de spottade ut den på marken igen. Och alla bara gillar du verkligen det där?!?!?
Var även på football idag när Locust Fork mötte Oneonta, kan säga att skolorna inte gillar varandra. Vi förlorade igen, och jag tror inte det finns någon skola som vi vill vinna så mycket mot som mot Oneonta. Vi förlorade med massor, jag tror att det blev 7-49. Efter matchen så åkte jag och några kompisar till Huddle house och käkade mat, käkade en kyckling sallad som var mycket god. Har nu precis kommit hem från resturangen och kan ju säga att jag är trött och ska snart gå och lägga mig.

Ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att paketet kom fram och att du uppskattar paketen jag skickar;) Varsågod!!!!

Kramar mamma

2010-09-18 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0