Superheroes

Så idag var det som sagt första dagen av våran homecoming week och man skulle klä ut sig till superhjältar. Jag klädde inte ut mig, men jag var inte ensam med att inte göra det. Men vissa hade verkligen ansträngt sig, med allt från håret till sminket till kläderna. Och de hade också smyckat i korridoren.
Imorgon är det nörddag, vi får se hur många nördar det kommer att vara i skolan då. Jag kanske ska klä ut mig, får se det beror på om jag hittar några bra kläder att ha på mig. Men jag kanske ska ha ett par glasögon men vi får se hu jag känner imorgon.

Och nu har hösten kommit hit till Alabama. Alla är glada för att det är kallare och inte så varmt längre. Men jag är inte så glad för det. Jag gillar när det är varmt.

                                       
                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag Josse, vi gillar värme vi =D Kram mamma

2010-09-28 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0