My sunday

Jag glömde skriva en sak om igår. Vi hittade en skorpion inne. Den var inte stor men det var i alla en livs levande skorpion. Men de sa att det inte var så vanligt att hitta skorpioner. Men ändå!
Min dag har varit mycket bra. I morse så pratade jag med mamma och pappa och senare så kom även Matthew and Daniel och pratade lite med dem med. Körde lite yatzy mot Daniel och sedan så kastade jag, Matthew och Daniel lite med en amerikansk football.
Vi har även varit vid wallmart igen och köpte lite grejer som vi behövde ha, de håller på att göra iordning nere i källaren. Där blev jag hungrig så vi köpte lite popcorn chicken som vi gick o åt på. När vi kom hem så fortsatte Ted med arbetet nere i källaren en stund. Och Daniel var här uppe och förklarade alla regler för mig i football. Massor personer har redan försökt förklara för mig, men det är då många regler så man glömmer bort. Så därför är det bra med repetition.
Och så hatar jag min mobil, den är konstig. Man kan typ inte ladda den för att det är ett glapp i den som gör den muppad.

puss!!!


Bild från förra veckan. Tagen från vårat rum där vi bodde.


Förra veckan: Beachen

Kommentarer
Postat av: nellie

JOSEFIIIIIIIN!!

jag saknar dig gumman! vi måste skypa nån dag snart!

puuuss :*

2010-09-15 @ 08:26:20
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0