9/25/10

Min lördag har varit toppen!! I morse så körde Ted mig till Locust Fork där jag möte upp Lacie och Jesse. De körde mig hem till Jesse där hela min lördag har spenderats. Till en början var det vi och tre andra men lite senare så kom det två till. Vi var där för att titta på football, Alabama - Arkansas. Alabama vann men det var med bara 4 poäng eller något sådant. Jag kan ju säga att jag i första perioden var både hungrig och trött. Så då stack jag och en annan iväg till en bensinmack och köpte lite att äta, vilket var mycket nödvändigt då jag blev piggare. Alabama låg under större delen  av matchen och jag kan ju säga att när Alabama sedan klantade sig så blev de gaalna, de var jättekul att se, de skrek åt tvn och kastade saker i väggen. Efter matchen var killarna ute och kastade football medans vi tjejor mest stog och pratade och tittade på. Jag bjöd dem även på djungelvrål, kan säga att de inte var särskilt förtjusta över det heller. Eller det var en som tyckte att det var helt okej. Han måste vara den första här borta som faktiskt tyckte att det var helt okej.

Nästa vecka är det homecoming week. Det kommer nog att bli något nytt och annorlunda. Den veckan så ska man klä ut sig till olika saker.
Detta ska vi klä ut oss till:
måndag (Overpower the bulldogs: The Avengers): dress as super heroes and villains
tisdag (Outsmart the bulldogs: Revenge of the Nerds.): dress like nerds
onsdag (Splatter the bulldogs: Wizard of OZ): wearing the assigned class color, så alltså måste jag hitta något gult att sätta på mig.
             7th- Purple, 8th- Red, 9th- Green, 10th- Orange, 11th- Yellow and 12th- Blue
torsdag (Toy with the bulldogs: Toy Story ): dress like your favorite toy from Toy Story
fredag (Blackout the Bulldogs: Men in Black): wear as much green, black, and white as possible and show their Hornet spirt.

Får väl se vad jag tar och fixar, är inte säker på att jag kommer att klä ut mig hela veckan. Ska i allafall försöka på onsdag och fredag och kanske tisdag om jag kommer på något bra. Efter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du har sett mera Amerikansk fotboll under din korta tid i USA än vad du har sett svensk fotboll under hela ditt liv!!! Vilken Amerikansk fobollsnörd ;) Kramar mamma

2010-09-26 @ 21:04:58
Postat av: erika <3

asså alla du bjuder på jungelvrål tkr ju inte det är gott... ja förstår dom inte :P :O

va kul me utklädnads vecka :P lycka till o klä ut dej! vill se bilder sen ;)

pusspuss <333

2010-09-26 @ 21:39:38
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0