Basket!

Kan ju säga att nu när jag inte har haft basket på några veckor så saknar jag det faktiskt, jag saknar all härliga personer som var i laget. Även om jag ser dem i skolan men det är inte samma sak. High school basketball är faktiskt coolt och jag är riktigt glad att jag faktiskt tog chansen att prova på det. Att massor med personer från skolan kom och titta på matcherna var så roligt. Och jag har många roliga minnen från det.
Inför sista matchen så fick vi även ett pep rally! Roligt var det, det är alltid lika kul och nu fick jag vara med i en och inte bara stå och heja på läktaren!!
Innan
Mot slutet
The gym - under

Kommentarer
Postat av: Anonym

Basket är coolt - i Sverige också ;)

2011-02-09 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0