It's a girl

Så nu sitter jag här och tar det lungt för min baby gråter faktiskt inte. Eller hon har varit ganska så lugn i dag men igårkväll så skrek hon ordentligt hela tiden. Hon väckte mig inatt också. Haha inte visste jag att läxor skulle hålla på att gråta så mycket. Japp jag har fått en fake baby att ta hand om denna helg. Jag måste mata henne och byta blöjor och allt sånt som man får göra med nyfödda. Detta är för att de skrämma oss så att vi inte kommer att få barn när vi är så unga. Men samtidigt ska det lära oss hur det är att ha en baby att ta hand om. Åkte och shoppade igår med bebisen och det var personer som trodde att det var en riktig bebis.
Kramisar!!

Kommentarer
Postat av: erika♥

såååå kul :D vem e pappan??:O ;) haha

puuussar<333

2011-02-06 @ 14:30:36
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: nellie

hihi vad roligt, skulle jag med vilja testa :D

hoppas du ahr det bra!

pussar <3

2011-02-07 @ 14:44:38
URL: http://nellikaramelli.blogg.se/
Postat av: JOYSIS;)

okeej, :P

då vet jag vad man gör i USA ;)

hoppas du haft det bra, jag hade en bra fördelsedag i alla fall :) <3



Ha det gött ;) <33

2011-02-07 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0