1/12/11

Åhh får jag säga en sak. Att ha snowdays var roligt och skönt i början av veckan men nu börjar det faktiskt att bli långtråkigt. Det ända man gör är att vara inne på facebook, titta på tv eller sova. Och snön är typ som is så man kan inte riktigt busa runt i snön.
Jag vill faktiskt tillbaka till skolan och träffa alla människor där igen. Jag har inte varit i skolan sedan förra fredagen och nu är det nästan torsdag. Vi kommer att vara hemma i morgon med och sedan får vi se angående fredag, men då ska jag checka ut tidigt för jag ska till Disney. Just det de flyttade fram Disney till fredag pga snön och isiga vägar.
Idag har jag i allafall bakat lite och gick även ut en sväng, det var så kallt, jag kunde knappt känna mina fingrar efteråt. Jag längtar tills värmen kommer tillbaka.
Kan ju i allafall vara positiv och säga att det har varit riktigt skönt att sova ut och att jag ser fram emot Disney så mycket!! Måste få en bild med Musse, hoppas verkligen jag kommer se honom. HAhah
Och ja vi måste gå till skolan andra dagar pga de dagar vi missar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Musse och dem andra från mig;) och en jättebra resa! Kramis mamma

2011-01-14 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0