Snowday

Jag började skolan igan efter ett jullov som har varit bra. Men läxorna kommer igen. Vi förlorade en basketmatch som vi hade i fredags, tråkigt och nu är det inte långt kvar tills det är över. Så idag är det måndag och jag är inte i skolan, detta beror på att det var en så kallad snöstorm här igår, så nu är det fullt med snö på vägarna så vi kan inte ta oss någonstans. Men man har pratat om detta i skolan typ hela veckan, så alla typ visste att vi inte skulle behöva gå till skolan idag. Har även pratats om att vi inte ska behöva gå imorgon heller, vet dock inte hur det blir med det. Och nu är typ alla ställen stängda, och det har varit på tvn hur alla åkte till walmart i helgen för att handla bröd och mjölk så att de har om det skulle bli riktigt dåligt väder.
Och på onsdag kväll åker jag ner till Florida och vi ska gå till Disney world. Det ska bli awesome!!!!!!! En av dagarna ska vi typ gå till en vattenpark, hoppas att det kommer vara tillräckligt varmt.
Och vet inte om jag berättat men jag kommer att åka till California i mars, det kommer att bli så cooooolt!!

Kommentarer
Postat av: Christelle

Det e skönt att du får vara hemma i två dagar, eller? ;)

Florida & Disney Land på Onsdag & California i mars, det låter super roligt ... =D

Du får ha det så bra .... ;)

Take Care

Miss u Kramisaaaaaaaaaar <3

2011-01-11 @ 15:51:23
Postat av: Anonym

Hur mycket är fullt med snö egentligen?? Låter skönt att få vara hemma då, men jag tror ni får gå en annan dag istället. Är det inte så? Tänk om det skulle fungera så hos oss också. Då skulle vi varit lediga sedan mitten på november!

Tråkigt att ni förlorade basketmatchen :( Bara att ta nya tag till nästa!



Lycka till och tusen kramar mamma

2011-01-12 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0