Senaste veckan...

hmm... Tänkte bara kika in här och säga att jag fortfarande lever, det var ett tag sem sedan jag gjorde mitt sista inlägg. Men jag har ingen lust till att blogga över huvud taget. Kommer inte ens ihåg allt som har hänt sedan jag gjorde mitt sista inlägg. Och ni får ursäta den dåliga rubriken, men det är så svårt att komma på en bra rubrik. Livet här borta flytter på och jag kan inte förstå att det nu är mars. Tiden går så himla fort!! Jag lovar det känns inte som att jag har varit här så länge som jag har. Skolan flytter på och jag hade 100 i engelska på sista gången man fick reda på betygen. Men det beror nog mest på att vi har läst The Great Gatsby i engelska och svarat på frågor till den boken. Enkelt enkelt.
Hmm förra veckan var galen och grym. Som sagt det finns en ganska konstig kille i en av mina klasser. Och han berättade en weird sak för mig förra veckan. CREEPY!! Men jag vill inte berätta mer om det i bloggen, inte nu i allafall.
Denna vecka har vi AHSGE. Graduation exams och jag behöver inte ta dem. Men jag och alla andra som redan har past får sovmorgon till 11.30 varje dag. Så det är ganska skönt. Och sedan gör vi inte så mycket i de andra klasserna.
Jag har även börjat leta efter min prom dress, det finns så många söta. Men jag kan ju bara välja en. Och de är ganska dyra så.... Ska gå och titta imorgon med tror jag, får se om jag kan hitta någon riktigt fin. Tänkte först skippa skolan imorgon för det, men jag har ett math project i skolan som jag vill jobba på så jag bestämde att jag ska ändå. Man kan ju alltid gå efter skolan.
Har även hjälpt till i Teds office en dag.
Sedan så var jag på en america date igår med en kille. Han kom och hämtade mig och presenterade sig för Ted och de andra. Sedan så åkte vi och åt och sedan så hyrde vi en skräck film och tittade på den. Kan säga att filmen var lite konstig och mycket blod. Någon sort och människor som är underjorden och dödar de riktiga människorna och dricker deras blod eller något sådant. Haha japp låter konstig.. menmen.
Glömde att säga att idag är det 13 dagar kvar tills jag åker till California. Jippi jag är så excited!!! Det ska bli så himla roligt!!!!!
Tycker ni förkännar en bild av min urgullig snögubbe. Som jag gjorde
någon dag då det snöade.
Det är lite av vad som hänt den senaste tiden :P
Hoppas alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: erika♥

josse!!! vi måste skypa i helgen igen!! vill veta allt! ;) hehe puuuss<3333

2011-03-02 @ 17:31:51
URL: http://smileforthecam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan förstå att du tycker det är jobbigt att blogga ibland. Det börjar kanske finnas en vardag hos dig också nu! Men kom ihåg att bloggen kan du spara som en dagbok i framtiden. Då är det nog roligt om det finns lite skrivet även om det bara är små saker. Sedan tycker i alla fall jag det är jätte roligt att läsa. Så upp med skrivarlusten - det behöver inte vara häftigt och jätte mycket jämt.

Puss och kram

mamma - pekpinne

2011-03-03 @ 12:40:08
Postat av: Nora

Alltid lika roligt att läsa om din vardag i USA så jag säger som Agneta fortsätt skriva! ;) Då blir jag glad!:) Vi får ta och chatta eller ngt snart tycker jag, länge sedan nu! Ha det bra! Kramar

2011-03-03 @ 16:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0