Wohoooo California Soon!!!

Okay så jag tänkte kika in här och säga hej. Veckan har varit kanon. Fredagen var awesome. Igår packade jag väl mestadels, även om ja inte är klar en. Och snart ska vi åka och hämta Jil, sedan ska hon sova över här och imorgon så kommer vi att åka till Californa!!! ska bli grymt. Jag bara vill att dagarna ska gå fortare så att vi kan komma dit snart. Vi kommer första att åka till San Francisco och vara där i några dagar sedan kommer vi att åka vidare till Los Angeles via Santa Barbara. Längtar en massa!!!
Jag är riktig bra på att dansaaaa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en kanonresa till Californien nu =D

Kramar

/bara lite avis (mamma)

2011-03-13 @ 19:14:13
Postat av: Bilaliris

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-08-30 @ 06:53:31
URL: http://bilaliris.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0