...

eckan har väl varit bra. Missade måndag och tisdag men sen efter har det varit förrutom det att en av mina kompisar flyttade till Florida under de dagar jag var borta. Det var tråkigt för jag hann inte säga hejdå eller något. Hon försökte ringa mig och jag försökte ringa henne men det måste vara något fel på våra telefoner för det funkar inte. Men igår gick jag till någon form av tävling mellan olika skolor. vilket var ganska roligt då även om vi inte vann. Och i dag följde jag med min prom date och hans mamma för att välja ut en tux som han kan ha under prom. Roligt jag är så excited och hoppas jag kommer ha en rolig prom.. Och den är nästa lördag.. ahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se upp för alla killar bara ;) Mamma vill ha hem dig och du kommer att vara helt underbart vacker i din fina prom dress.

Kram mamma

2011-05-07 @ 12:23:08
Postat av: erika♥

vem är din prom date???? :D <33

2011-05-08 @ 12:59:35
URL: http://smileforthecam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0