Junior Senior Skip Day + Nails

så idag är det junior senior skip day vilket menas med att typ alla juniors and seniors inte går till skolan. Så själv gick jag inte till skolan då jag tänkte att jag skulle börja förberedda mig lite inför prom som är imorgon. jag och en kompis gick och fixade våra naglar så nu är iallafall de fixade tills imorgon. Och sen imorgon så ska jag till frisören och få mitt hår och smink iordning gjort sedan blir det hem och ta på sig klänning och allt sådant. Efter det ska jag åkat till min dates uncle och där ska vi ta bilder. sedan så åker vi och några andra och äter och sedan sticker vi till prom!!
excited? yes!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så jättekul på PROMen =D

Kram mamma

2011-05-14 @ 08:21:03
Postat av: Nora

Vad kul det låter Josse! ha det jättebra! Kramar

2011-05-14 @ 10:48:14
URL: http://minadetaljer.blogg.se/
Postat av: Christelle

Nice =)

Såg några bilder på dig o din kompis, vilken snygg klänning du hade o vad snygg du var ;)

Hoppas du hade roligt =D

Love you <3

2011-05-16 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0