Prom 2011 <3

Så nu har jag varit på en riktig high school prom och jag hade så himla roligt. Började med att åka och göra hår och sånt på morgonen. Sedan på eftermiddagen så kommer Tate hit och hämtar upp mig, vi tar några bilder. Sedan åker vi hem till hans uncles för att ta more bilder. Den här gången med några vänner. När alla bilder var tagna åkte vi till J. Alexanders för att äta, åt en steak.. mm gott gott. Haha efter det åkte vi till Yogurt mountain och åt lite efterätt.. haha. Sedan var det PROM dags.. Vi kom dit och dansade typ hela tiden men blev dock dumpad en gång för han ville dansa med mattelärarn men jag hittade mig en annan att dansa med. Jag hade så roligt, de hade både långsamma och snabba låtar. Men det var roligt och jag vill gå på en till prom. Efter att prom king and queen (bara seniors) hade utsätts så började de flesta röra sig därifrån då det var typ över. Vi åkte vilse i början när vi var på väg hem men hittade tillslut rätt och åkte till waffle house för att äta lite. Sedan skjutsade han mig hem.. Det var en jätte rolig natt!!! Har dock inte fått de bilder som vi tog hos hans uncle, men de kommer väl så småning om..
mer bilder kanske kommer senare

Kommentarer
Postat av: Joy

Hej, vad kul att DU hade kul på din "prom"

Han var faktist söt, men ska du fortsätta att träffa honom?



Kram Joy<3

2011-05-21 @ 18:30:19
Postat av: Joy

Förresten, viken fin klänning! : D <3

2011-05-21 @ 18:32:28
Postat av: Christelle

Det låter jätte roligt, snygg du är =)

2011-05-23 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0