May 25th

Så nu sitter jag här, dagen innan min sista dag i ett amerikanskt high school. Varför måste detta år ha gått så fast. Det känns som om det inte var alls länge sedan som jag satte min fot inne i Locust Fork High School byggnaden och visste att jag hade ett år där framför mig. Men nu är det över, jag kommer aldrig mera att "springa" mellan Mrs. McMinn klass och Mrs. Bender klass. Aldrig mera gå genom de korridoren och larva mig med kompisar eller så. Jag kommer sakna LFHS en massa. Jag har haft en hel underbar upplevelse. Jag har nu gått i ett amerikanskt high school och allt. Och imorgon kommer jag troligtvis att checka ut efter first period i annat fall efter second. Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa Josefin, tänk vad fort ditt High school year gick!! Men vad mycket du har fått vara med om! Hoppas verkligen du har fått ut det du ville av detta år! Kram mamma

2011-05-26 @ 09:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0